28. mai 2012

Øl-ut-av-sko

Dette innlegget er dedikert til Petern for hans sporty holdning og ikke minst for hans modighet.
Som jomfru hasher ( altså, de som er på hash for første gang) må man gjennom et lite udelikat rituale før man blir "tatt opp" som gruppe medlem. Man må drikke øl ut av sin svette, våte og skitne joggesko! Jepp! Hærlig... Vi måtte også det for ett år siden, jeg har bare "glemt" å nevne det. Men siden Peter etterlyste øl-ut-av-sko bildene jeg tok av han, så måtte det omsider komme for dagens lys. Jeg trenger vell ikke å beskrive nærmere hvor hoppende "glad" jeg ble for at jeg måtte drikke øl ut av min svette og ekle sko etter flere timers trasking blant støv og skitt og ikke minst hestemøkk! Jeg som ikke liker hester engang...


Det var ikke en rynke å spore på nesen til Peter før han helte i seg øl blandet med deilig tåfis. Jeg sier ikke mer...


- Marit

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar