24. mai 2012

Ruidianren på besøk

 Så fikk vi jammen meg besøk av enda en svenske. Kaares kamerat, Peter, var innom på en liten visit hos oss her i Qingdao. Veldig hyggelig. Og han hadde med forundringspakke!!! Den inneholdt makrell i tomat, leverpostei, norsk majones og operamint. Aiaiai...lykke! I tillegg hadde han med to "kvinnfolkblader" til meg. Enda mere lykke! Vi dro han så klart med på Hash, gammel orienteringsløper som han er. Det falt vist i smak. Jeg hadde som alltid kamera med på slep, og knipset i forbifarten stort og smått, firbente og tobente.
Øl på kinesisk vis.



Skeptisk bestemor?

Kinesisk gategrill

Tusen takk for besøket, Peter! Veldig hyggelig at du tok turen innom.Vi sees hjemme i Oslo.

- Marit

2 kommentarer:

  1. Takk for vertskapet!

    Dævven, løp jeg rundt med den pinlige sveisen? Skjønner at frisøren i Nanjing hadde lyst å gjøre en radikal endring: han blåste så godt han kunne opp en hanekam etter 30-kr-klippen!

    Hvor er øl-utav-skoen-bildet?

    SvarSlett
  2. Ups, det bilde ble glemt gitt. Skjønner ikke det...men det skal jeg rette opp i så klart;-) Og den hanekammen skulle jeg gjerne sett bilde av!

    SvarSlett