24. april 2012

F1 GP Shanghai

Når våre påskegjester satte snuten hjem mot Sverige igjen så ble vi igjen i Shanghai i noen dager. Michael Schumacher og de andre farts gutta skulle kjøre F1 løp i nettopp Shanghai den helgen. Våre venner Preeti og Ian er ivrige fan, og inviterte oss med.  Jeg skal ikke skryte på meg at jeg er blod fan akkurat, men sier ikke nei takk til å oppleve noe nytt. Og det var morsomt! Men hjelpes for en lyd!!! Hadde først tenkt at det skulle gå fint uten ørepropper... men NEI der tok jeg virkelig feil. I det de to første bilene suste forbi, så skvatt jeg til i sjokk, og holdt desperat for ørene. Det gjorde rett og slett vondt. Så det var bare å huke tak i en av de mange som gikk rundt å solgte ørepropper. Arti helg!

Darth Vader er også F1 fan

Finnene hadde mange tilhengere i Kina


- Marit




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar