20. august 2012

Besøk del 3

For å få litt pause fra byen som var overfylt med turister, så tok jeg med meg moren til Kaare på en liten gåtur på andre siden av bukta, til Huangdao. Der er det en lang og kjempe fin boardwalk. Og det beste er at den er rolig! Nesten ingen folk og ingen som stikker linsa si opp i ansikte ditt, bare ro og mak. Borsett fra en laowai ( kinesisk for utlending ) som stikker kameralinsa si opp i kinesernes ansikt. Fy skam, hvor frekk jeg har blitt! Det eneste jeg kan si til mitt forsvar er at jeg har lært av kineserne. De gjør det, og det har smittet over gitt. Det værste er at jeg blir sjokkerende lite flau over oppførselen min. Lurer på hvordan det skal gå når vi en gang flytter hjem med alle disse "unotene" vi har plukket opp. Vi harker ikke enda da, så det er da håp...







- Marit


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar