10. oktober 2011

Hjemlengseltrollet er på besøk igjen

Ja, da var han her igjen da...hjemlengseltrollet. Han lå på lur allerede før vi dro til Europa. Men jeg trodde jeg skulle klare å jage han bort med en liten pause fra kinaland. Men den gang ei. Kjente når vi skulle dra hjem til Kina igjen at jeg i grunnen ikke hadde lyst å tilbake med det samme. Skulle gjerne hatt pause bare pitte litt lengre. Så da snek han seg innpå igjen, og i det vi var hjemme så slo han til for fullt. Æsj! Noen som kan sparke han i rumpa for meg? Jeg vil ikke ha han her!
Jaja, det er vell bare å stå i det som sist. Jeg vet jo at han vil komme på besøk innimellom mens vi er så langt hjemmefra. Men han er ikke velkommen! Det bryr han seg ikke så mye om, imidlertid...


Håper alt står bra til med dere der hjemme.

- Marit

2 kommentarer:

  1. Du?? Ka om å ønsk han velkommen i stedet? Kjenn på at du savne Norge og alt her. Lag dæ ein SavneNorge-album. Så kan du sitt å bla litt. Kansje fell ei tåre. Men tilslutt vil du smil når du åpne den. Du blir glad og rolig. Å så slipp du å vær redd for at du får hjemlengsel. D funke på andre ting. Så kansje d funke på herre å ;-)) Stoooor klæm fra Sonja :-))

    SvarSlett
  2. Det va et fint tips, song ya (宋 雅 )!Det ska æ jammen mæ gjør:-)Du ska se at æ og trollet bli vænna etterhvert. Ikke bestevænna kanskje...:-) Æ syns faktisk det e litt godt å savn Norge og all dokker der hjem. Det e jo bare en positiv ting. Sætt ting i perspektiv.
    Stoooor klæm tebake, og takk:-))) Hils guttan dine:-)

    SvarSlett