12. april 2011

Leilighet

Vi har funnet oss leilighet, jippi! Med fantastisk sjøutsikt! Vi får den om 1 ukes tid. Det skal bli deilig å få sitt eget kjøkken som jeg kan kokkelure på. Og det blir spennende å handle mat, for det meste står jo så klart på kinesisk. Vet ikke helt hva ting er, men men vi får prøve oss fram. Noe er faktisk oversatt til engelsk på hylle-lappen. Og jeg har allerede funnet wasa knekkebrød (!) og musli frokost blanding. Frokosten er reddet:-) Puh... for jeg må innrømme at det er frokosten jeg har vært mest bekymret for. Loff og diverse ymse greier i 2 år...niks! Ellers så har vi jo fått testet ut en del restauranter rundt i området, og det er veldig mye god mat. Både kinesisk, italiensk og indisk. Så sulte det gjør vi slettes ikke. Det kribler litt i magen nå kjenner jeg...vår egen leilighet. Da blir det plutselig mer virkelig...gulp!

- Marit

I de høye blokkene lengst bort, ligger leiligheten vår.


May 4th square.

4 kommentarer:

  1. grattis med leilighet! så flotte bilder. Det ser jo utrolig spennende ut da:)

    SvarSlett
  2. Gratulerer:)
    Vi følger med hjemme fra nå svært så vårlige Norge.

    Hilsen Anette og Morten

    SvarSlett
  3. Så utrolig spennende å lese hvordan dere har d i Kina. Gøy og se bilder.
    Stor klem fra Sonja og storebror.

    PS. Jeg har fått mi første kveite. Hurra.. hihihi. Må jo pøse på med litt fiske info. God påske til dere to <3

    SvarSlett
  4. Tusen takk alle sammen:-)Vi gleder oss til å flytte på onsdag.Sonja:du er bitt av basillen skjønner jeg,hehe arti! God påske tilbake:-)

    SvarSlett