28. april 2011

Det stygge hjemlengsel-trollet

Jepp,da har hjemlengselen tatt meg. Og humøret går opp og ned som en jojo. Jeg viste jo at det ville komme en eller annen gang. Men håpet selvfølgelig på at jeg ville slippe. Ønsketenkninger. Jaja, nå som den er her så får jeg bare stå i det. Jeg vet jo at det kommer til å gå over og bli bedre. Jeg hadde bare ikke ventet at den skulle komme så raskt, men det er vell like greit å bli ferdig med den;-)  Påska har nok endel av skylda. Jeg elsker påske med ski og hyttekos. Her i Kina feires ikke påske.  Derfor har jeg nok tenkt litt for mye på hvordan det er hjemme...og det er bare dumt. Selv om alt er spennende ute i den store verden, så syns man jo som oftes at det er best hjemme.Men man skal ikke samenligne, det er oppskriften på mistrivsel. Så herved skal jeg slutte å sammenligne Kina med Norge, basta! Jeg og Kaare er heldige som har fått denne sjangsen, ikke alle får den. Vi har det bra, og kommer til å få det kjempe bra når hjemlengselen slipper taket.

Og i kveld skal vi på pub, tjohei:-)

- Marit

vakre blomster i "hagen vår"

1 kommentar:

  1. Savner deg snuppa, selv om vi ikke treftes så ofte. Nå er du så langt unna. Bonusen er at jeg har sjansen til å komme på besøk. Klemmer!

    SvarSlett