5. april 2011

På plass

Da er vi her gitt, og reisen gikk smertefritt. Nå har vi bolig for 14 dager framover, og etter det så håper vi at vi har funnet oss vår "egen" lille hule. Vi har fått sjekket ut nærmiljøet litt, og matvarebutikk og HM er lokalisert. Til min store overraskelse ( og glede) så opererer HM i Qingdao med samme størrelser som hjemme. Så da skal det ikke være noen sak å finne noe klær som passer.
Det føles uvirkelig å være her, men ikke så skremmende. Selv om de fleste ikke snakker engelsk, så får vi gjort oss forstått.
Vi hadde litt data problemer til å begynne med, og jeg kom ikke inn på bloggen min. Men nå har jeg fått ordnet meg med en amerikansk IP adresse, så da er det fikset:-) Kaare har fått seg en Iphone å leke med:-)

I morgen er Kaares første arbeidsdag, og min første alenedag. Spennende!

- Marit
Tsingtao øl testes på flyplassen i Beijing

Sprit på 5-liters dunk...i butikken

Drager i flertall

Hvor er kjøttet???

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar