23. august 2011

Strandløve

Nå har jeg gjort det! Jeg har vært på stranda her i Qingdao. Vågal ikke sant? Jeg og norske Beate hadde en fin, fin dag som strandløver i dag. Det ble så klart tatt masse bilder av oss og noen filmet også. Skulle jo bare mangle når ikke bare en, men to vestlige damer tropper opp på stranda iført bikini. Litt intenst, men mye enklere å takle når man er flere om det. Vi har nemlig sol og blå himmel igjen her i Qingdao etter 1 1/2 måned i tåka. Og da frister stranda veldig, smekkfull eller ikke. Siden vi nå var der på en ukedag, så var det ikke så ille. Det er værre i helgene. Det får bli min neste utfordring. Men ikke alene...
Kaare dro på en ukes jobbtur i dag. Litt rart å være så lenge alene, men timeplanen er storsett full med språkstudier, trening og sosialisering, så det føles greit.
I kveld skal jeg pugge kinesisk... Ni hao ma? Wo hen hao, ni ne? osv. Tunga rett i munnen nå, Marit!


Ha en fin tirsdag folkens!

- Marit



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar